De brandweer en de ambulancedienst hebben maandagochtend hulp verleend op de M.A. van de Puttestraat in Oost-Souburg na een melding van iemand met een mogelijke koolmonoxidevergiftiging.

De hulpdiensten werden rond 10.40 uur geïnformeerd over een man die zich in een flatwoning aan de M.A. van de Puttestraat bevond en zich niet goed voelde. Omdat mogelijk sprake was van een verhoogde koolmonoxidewaarde werd ook de brandweer met spoed ter plaatse gestuurd.

De man is in de ambulance onderzocht, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Nadat de brandweer metingen had verricht, mocht hij zijn woning weer in.