AMSTERDAM - Lourdes Leon heeft het vermogen om constant in de belangstelling te staan van moeder Madonna geërfd. Na een eigen kledinglijn heeft ze nu namelijk ook een serie beautyproducten op de markt gebracht.

Haar missie om de wereld te veroveren pakt Lourdes op een volwassen manier aan. Toen ze 13 jaar was, lanceerde ze een eigen kledinglijn en nu, op 14-jarige leeftijd, brengt ze haar eerste beautylijn uit.

Ondanks dat ze de leeftijd heeft waarop de meeste meisjes voor het eerst mogen spelen met make-up, showde de dochter van de ‘Queen of Pop’ een zeer volwassen look tijdens de lancering van haar beautylijn Material Girl Beauty in New York, zo meldt Daily Mail.

Het was vooral haar make-up die opviel: ze combineerde een heel naturel gezicht met knalrode lippen.

Verder droeg ze een spijkershort en een rood shirt met witte polkadots, uit haar Material Girl lente/zomer 2011-collectie. Ze stylde het af met grove witte Dr. Martens-laarzen en droeg haar haar in een simpel staartje met haarband.

Beautylijn

Lourdes’ nieuwe beautylijn bestaat uit bodylotions, douchegels, bodysprays, lipgloss en nagellak en is vanaf half augustus verkrijgbaar bij het Amerikaanse warenhuis Macy’s.

In september zullen extra producten, zoals een oogschaduwpalette, aan de collectie worden toegevoegd.