AMSTERDAM - Het Nederlandse model Marloes Horst is het nieuwe gezicht van het Australische bikinimerk Seafolly.

Het 22-jarige model verschijnt in Seafolly's nieuwe campagne en draagt daarin verschillende strandoutfits. Ze vervult onder andere de rol van een elegante pin-up en een oogverblindende kameleon in neonkleuren.

“Door de internationale uitbreiding voelden we voor het huidige assortiment meer voor een bekend universeel gezicht. Het moest wel iemand zijn die ook verbonden is met de filosofie van het merk. Horst is een geweldig model, ze pas bij onze dynamische houding, ons strand- en modegevoel en de Australische esthetiek,” aldus Seafolly’s CEO Anthony Halas tegen Textilia.

Horst is de eerste internationale ambassadrice voor Seafolly.

Carrière

De Nederlandse schone is geen onbekende in de modewereld. Eerder deed ze campagnes voor onder andere Calvin Klein, Valentino, Mih Jeans, Sisley en Max Mara. Daarnaast liep ze shows voor onder meer Prada, Chanel en Mulberry.

De Seafolly campagne is vanaf 1 juli te zien in Australië, gevolgd door Amerika, Frankrijk, Canada, Scandinavië en Azië.