Logo NU.nlNU.nl
  • Voorpagina
  • Net binnen
  • Populair
  • Algemeen
  • Economie
  • Sport
  • Media en Cultuur
  • Achterklap
  • Shop
  • Voorpagina
    • Net binnen
    • Meest gelezen
    • Oorlog Oekraïne
    • Binnenland
    • Buitenland
    • Algemeen
    • Politiek
    • Video
    • Podcast
    • Weer
  • Economie
    • Klimaat
    • Tech
    • Wonen
    • Geld
    • Werk
    • Auto
    • Aandelen
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Scorebord
    • Sportspellen
  • Media en cultuur
    • Films en series
    • Muziek
    • Boek en cultuur
    • Media
    • Achterklap
    • Koningshuis
    • TV gids
  • Overig
    • Spellen
    • Kind en Gezin
    • Dieren
    • Eten en drinken
    • Gezondheid
    • NUcheckt
    • Opmerkelijk
    • Wetenschap
    • Over NU.nl
    • NUfolder
    • NUshop
    • Tickets
Woensdag 22 maart 2023 | Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Placeholder afbeelding NU.nl

C&A test nieuw winkelconcept

Door NU.nl/Styletoday

05 mei 2011 om 13:39
Delen via WhatsAppWhatsAppDelen via FacebookFacebookDelen via TwitterTwitterDelen via LinkedInLinkedInDelen via E-mailE-mail
AMSTERDAM - Modewarenhuis C&A komt met een nieuw logo, verbeterde paskamers en een modernere visie op het gezin.

C&A erkent dat het ‘traditionele gezin,’ bestaande uit een man, vrouw en twee kinderen, niet langer de norm is anno 2011. Het warenhuis kiest als nieuwe doelgroep het moderne gezin dat kan bestaan uit homoseksuelen, alleenstaanden en allochtonen. C&A past de nieuwe visie toe in een testwinkel in Hoofddorp.

De vernieuwde C&A is verdeeld in verschillende werelden, met een afdeling voor de twintiger, een afdeling voor de vrouw van 25 jaar met een kind en een afdeling voor de traditionele vrouw van rond de 45 jaar.

Doel hiervan is de winkel overzichtelijker en aantrekkelijker maken. “De werelden zijn verschillend vormgegeven met logo’s en kleurgebruik, zodat de doelgroep zich automatisch aangetrokken voelt tot de omgeving”, aldus C&A directielid Maiko Slegtenhorst tegen Fashionunited.

Betere service


Naast de vernieuwde indeling van het warenhuis introduceert C&A ook verbeterde kassa’s, etalages en ruimere pashokjes. Tevens wordt er meer aandacht besteed aan klantenservice. Medewerkers helpen de klanten bij het passen en hangen de kleding voor de klanten terug.

Volgens Slegtenhorst gaat het bedrijf flink investeren in een aantal producten. “Basics, maar ook modische producten. Bijvoorbeeld een T-shirt voor drie euro." Wanneer C&A het nieuwe winkelconcept toepast in andere filialen in Nederland en Europa, is nog niet bekend. Het nieuwe concept wordt dit jaar nog verder getest.

Eerder

  • 20 apr 2011 om 15:08
    C&A ziet omzet groeien over afgelopen jaar
    Geen afbeelding beschikbaar
  • 20 apr 2011 om 15:11
    C&A groeit verder
    Geen afbeelding beschikbaar
  • 25 okt 2010 om 15:50
    Dyanne Beekman stopt bij C&A
    Geen afbeelding beschikbaar
  • 21 okt 2010 om 15:10
    Kandidaten Benelux Next Top Model in modeshow C&A
    Geen afbeelding beschikbaar
  • 03 sep 2010 om 08:19
    'C&A en H&M buiten textielarbeiders India uit'
    Geen afbeelding beschikbaar
Beeld: NU.nl
Delen via WhatsAppWhatsAppDelen via FacebookFacebookDelen via TwitterTwitterDelen via LinkedInLinkedInDelen via E-mailE-mail

Lees meer over:

C&A


Aanbevolen artikelen

Net binnen

  • 10:25
    Extreme drang om te paren jaagt mannelijke zeeolifanten vroeg de dood in
  • 10:05
    Bestuur meldpunt Mores treedt af na ophef over oud-voorzitter Janke Dekker
  • 09:28
    VideoBruce Springsteen ontvangt hoogste Amerikaanse onderscheiding
  • 09:17
    Zangeres Helene Fischer stelt tournee uit vanwege een gebroken rib

Meest gelezen

  • 1
    Belarussische tennisster Sabalenka voelt haat door oorlog: 'Wat heb ik misdaan?'
  • 2
    Don Quishocking-cabaretier en regisseur Fred Florusse (85) overleden
  • 3
    Ronnie O'Sullivan luidt de noodklok: 'Snooker staat er slechter voor dan ooit'
  • 4
    Rvc FC Utrecht keurt actie Van Seumeren in kleedkamer af: 'Is te ver gegaan'
  • 5
    Klanten failliet Scotch & Soda krijgen geen geld meer terug bij retourneren


Nieuwsvideo's

  • Oekraïense aanval op rakettransport: 'Slimme strategische zet'
    Oekraïense aanval op rakettransport: 'Slimme strategische zet'
  • Bruce Springsteen ontvangt hoogste Amerikaanse onderscheiding
    Bruce Springsteen ontvangt hoogste Amerikaanse onderscheiding
  • Hoogzwangere atlete rent hardloopwedstrijd uit
    Hoogzwangere atlete rent hardloopwedstrijd uit
  • Bijna 22 uur per dag vasten: zo werkt de ramadan in extreme gevallen
    Bijna 22 uur per dag vasten: zo werkt de ramadan in extreme gevallen

  • Voorpagina
  • Economie
  • Sport
  • Media en cultuur
  • Overig
  • Voorpagina
    • Net binnen
    • Meest gelezen
    • Oorlog Oekraïne
    • Binnenland
    • Buitenland
    • Algemeen
    • Politiek
    • Video
    • Podcast
    • Weer
  • Economie
    • Klimaat
    • Tech
    • Wonen
    • Geld
    • Werk
    • Auto
    • Aandelen
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Scorebord
    • Sportspellen
  • Media en cultuur
    • Films en series
    • Muziek
    • Boek en cultuur
    • Media
    • Achterklap
    • Koningshuis
    • TV gids
  • Overig
    • Spellen
    • Kind en Gezin
    • Dieren
    • Eten en drinken
    • Gezondheid
    • NUcheckt
    • Opmerkelijk
    • Wetenschap
    • Over NU.nl
    • Copyright
    • Disclaimer
    • Privacy en cookiebeleid
    • Adverteren
    • Werken bij NU.nl
    • Verzekeringvergelijker
    • Cookie instellingen
  • Over NU.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy en cookiebeleid
  • Adverteren
  • Werken bij NU.nl
  • Verzekeringvergelijker

Volg ons op:

©2023 DPG Media B.V. – alle rechten voorbehouden