Feyenoord heeft in Droomparken een nieuwe hoofd- en shirtsponsor voor volgend seizoen gevonden. De vakantieparkenketen verbindt zich voor twee jaar aan de Rotterdamse club.

"Droomparken is een belangrijke en snel groeiende speler. In de gesprekken kregen we bovendien snel het gevoel dat de mensen qua mentaliteit goed bij ons passen", zegt commercieel directeur Mark Koevermans van Feyenoord vrijdag.

Koevermans doet geen uitspraken over de sponsorbijdrage, al benadrukt hij dat Feyenoord er wel op vooruitgaat. Volgens De Telegraaf ontvangt de huidige nummer drie van de Eredivisie straks jaarlijks 6 miljoen euro van Droomparken.

Feyenoord heeft voor de rest van het seizoen nog een samenwerkingsverband met Qurrent. De energiemaatschappij is overgenomen door Greenchoice en verdwijnt daarom van het shirt. Qurrent was vanaf het seizoen 2017/2018 sponsor van Feyenoord.

Op dit moment staat Droomparken nog op het shirt van Vitesse. De Arnhemmers moeten dan ook op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, maar zullen vanaf volgend seizoen op een andere manier blijven samenwerken met Droomparken.