Enschedese rapper Haris Trnjanin gezicht cola-campagne

Rapper en jongerenwerker Haris Trnjanin uit Enschede is het gezicht en de stem van de nieuwe campagne van Coca-Cola. Hij rapt de muziek in de reclamespots en is zelf ook in de campagne te zien.

De 24-jarige Enschedeër sprak een paar maanden geleden een reclametekst in bij een reclamebureau in Amsterdam. 

Het reclamebureau stuurde de opnames op naar de frisdrankgigant, waar de tekst enthousiast werd ontvangen. "Sindsdien is mijn leven een rollercoaster geworden, zegt Haris dinsdag.

De afgelopen maanden zat hij vaak in het vliegtuig, trad op in elke grote Europese stad en zat aan tafel met de leiding van het frisdrankbedrijf. Wat de campagne hem in financieel opzicht oplevert mag Haris niet vertellen.

De reclame waar de Enschedeër met Bosnische roots in speelt was de afgelopen weken al in verschillende Nederlandse bioscopen te zien. Vanaf dinsdag is hij ook op televisie.

Lees meer over:
Tip de redactie