Social influencers; het is een begrip van deze tijd. Influencers zijn de idolen van deze tijd die bekend zijn geworden door social media. Maak kennis met jouw held en krijg een kijkje achter de schermen in de nieuwe reeks evenementen ‘Influencers Behind the Scenes – #IBTS’ in COMM. Nu van 9,50 euro voor slechts 5 euro.

Ontmoet je favoriete influencer en volg een live (gaming)sessie of workshop van bijvoorbeeld De Latooys, Kalvijn & Petrus, JoostSpeeltSpellen, Vogeljongen en GameMeneer, xLinktijger en vele anderen. Niet alleen jongeren maar ook ouders kunnen veel opsteken van de live sessies. Zo leer je alle ‘ins & outs’ van de wereld van influencers.

UberQuin

Hij heeft een Youtube kanaal: UberQuin waar hij regelmatig een video upload over zijn leven en wat hij allemaal meemaakt. Daarbij speelt hij ook graag games zoals: Fifa, Black ops en Clash Royale.

Mark Hoekx en SMOARE

MarkHoekx is bekend geworden door het kanaal SMOARE. In 2014 begon hij met een eigen kanaal. Ook op dit kanaal haalt hij grappen uit en doet hij challenges (uitdagingen) met verschillende andere Youtubers. Binnen 2 maanden – een recordtijd – heeft hij 100.000 abonnees weten te bereiken. Nu komt hij, samen met SMOARE naar COMM.

Smoare is een groep Brabantse jongens die grappen – pranks – op straat uithaalt. De filmpjes worden vervolgens op Youtube gezet. Zij zijn 3 vrienden op een missie. Hun missie is om zo veel mogelijk lol te beleven en zo veel mogelijk van hun avonturen vast te leggen op video.

TeVeelGevraagd

Het zijn Mathijs en Dion van het YouTube kanaal TeVeelGevraagd. Ze staan bekend om Fortnite, Clash of Clans, Clash Royale, Minecraft Trolls, Omegle en Prank calls. Ook uploaden ze dagelijks een video op hun kanaal.

NLxDon

Zijn naam is Don de Jong en hij is 19 jaar oud. Hij maakt YouTube video's zoals pranks, vlogs en veel meer die hij elke dag plaatst op zijn YouTube kanaal.

Het volgen van influencers is zinvoller dan het in eerste instantie lijkt. Door te kijken naar deze influencers leren jongeren hoe ze zich kunnen verhouden tot anderen. Identiteitsontwikkeling staat centraal in deze leeftijdscategorie en daardoor zijn jongeren emotioneel betrokken. Social influencers zijn, door hun grote fanbase, voor marketeers een waardevol kanaal om jongeren te bereiken. It’s serious business! In de #IBTS route in het museum vind je unieke video-content van populaire Influencers. Hoe communiceren zij? Is het serious business? Kom erachter in COMM.

  • Wanneer: Elk weekend tot en met 31 januari
  • Meet & Greet met influencer
  • Inclusief entree voor COMM met #IBTS route
  • Prijs: van 9,50 euro voor 5 euro, exclusief 0,70 euro administratiekosten. Kinderen tot en met 3 jaar zijn gratis
 

Deze korting is niet geldig in combinatie met andere acties en is niet inwisselbaar voor contant geld. Restitutie is niet mogelijk.