Per maandag 3 mei a.s. gaan de Sanoma-dochters Sportweek en NUsport samen en wordt een groot multimediaal topsportplatform gelanceerd. Dit platform draagt de naam NUsport, de naam Sportweek gaat hierdoor verdwijnen.

De belangrijkste veranderingen per maandag 3 mei zijn:

Magazine

Het wekelijkse magazine gaat NUsport heten. Het magazine krijgt een vernieuwd uiterlijk en een aantal nieuwe rubrieken. De formule blijft, zoals de vaste Sportweek-lezers gewend zijn, gebaseerd op topsport uit binnen- en buitenland. Je leest er boeiende reportages en achtergronden en bijdragen van prominente columnisten.

Website

De website www.sportweek.nl komt te vervallen. Een groot deel van de content wordt toegevoegd aan www.nusport.nl, zodat sportliefhebbers er voortaan 24 uur per dag, 7 dagen per week onder meer het laatste sportnieuws, live scores en video's kunnen bekijken. Bovendien wordt er extra veel aandacht geschonken aan grote sportevents zoals het WK Voetbal en de Tour de France.

Mobiele site & iPhone app

Ook de mobiele site m.sportweek.nl komt te vervallen en gaat over in de nieuwe mobiele site m.nusport.nl. Bovendien wordt er een volledig nieuwe iPhone-applicatie gelanceerd. Deze gratis mobiele applicaties stellen je in staat om altijd en overal op de hoogte te zijn van het laatste sportnieuws en de tussenstanden van topsportcompetities uit binnen- en buitenland.


Kortom: NUsport stelt je in staat om topsport (in print en online) altijd en overal op de voet te kunnen volgen!


Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze informatie? Stuur een mail aan marketing@sportweek.nl