De snelste weg om je organisatie te laten groeien is door fans te maken van je bestaande klanten, verwachtingen te overtreffen en ambassadeurs te maken. Dat klinkt heel lastig en bewerkelijk, zeker als je het al druk hebt. Maar uit eigen ervaring weet je; met een kleine persoonlijke actie bereik je meer dan met een dure anonieme marketingcampagne.

In dit bijzondere avondseminar worden de volgende vragen beantwoord:

  • Hoe zorg je ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
  • Hoe zorg je dat je mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen en dat ze het ook zelf willen?
  • Wat moet je zelf doen om het goede voorbeeld te geven?

Jos Burgers deelt tijdens 'Eén fan per dag' de inzichten uit zijn laatste boek. Dit seminar wordt op maandag 27 januari 2020 gegeven in Eindhoven en op dinsdag 28 januari 2020 in Leusden.

27 januari 2020

  • Waar: High Tech Campus Eindhoven, Eindhoven
  • Wanneer: maandag 27 januari 2020
  • Tijd: 19.00 tot 22.00 uur
  • Prijs: 195 euro, exclusief btw
  • Extra materiaal: het boek 'Eén fan per dag' van Jos Burgers
  • Klik hier om je in te schrijven

28 januari 2020

  • Waar: Da Vinci Theater, Leusden
  • Wanneer: dinsdag 28 januari 2020
  • Tijd: 19.00 tot 22.00 uur
  • Prijs: 195 euro, exclusief btw
  • Extra materiaal: het boek 'Eén fan per dag' van Jos Burgers
  • Klik hier om je in te schrijven

Programma

Blok 1.1: van klanten naar klanten

  • De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
  • Fans maken in je dagelijkse routine inbakken
  • De exponentiële kracht van dit principe
  • Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan

Blok 1.2: de gereedschapskist

  • Manieren om klanten te overdonderen
  • Eerste hulp bij klachten en complimenten
  • Benut de momenten van de waarheid
  • Doe iets met klantvragen waar je van baalt

Blok 2.1: elke medewerker, elke dag, één fan; dat moet toch kunnen?

  • Jij kunt in je eentje het verschil maken
  • Goed voorbeeld doet goed volgen; slecht voorbeeld ook
  • Mogen je mensen wel echt fans maken?
  • Prioriteit voor meer tijd voor klanten

Blok 2.2: laat je elke dag beter maken

  • Zet door, ook als het een keer tegen zit
  • Hoe reken je af met weerstand tegen je plannen?
  • Vraag vaker naar wat je liever niet hoort
  • Beloon je ambassadeurs (als ze het niet verwachten)

Jos Burgers

Jos Burgers is de meester van de eye-openers over het belangrijkste bezit van je organisatie: de klanten. Hij is de expert in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer tweehonderd presentaties per jaar over dit onderwerp en schreef er diverse boeken over.

Hij is de meest succesvolle managementauteur van Nederland. Hij schreef het bestverkochte managementboek van 2006, 2009, 2012, 2014, 2017 en 2018.

Klik hier om je in te schrijven voor het seminar in Eindhoven.

Klik hier om je in te schrijven voor het siminar in Leusden.

Meer informatie? Download de brochures voor Eindhoven en Leusden.