Een klant van kebabzaak Top Kebab/Pizza Top in Londen heeft onlangs een boortje gevonden in zijn broodje. De man verloor hierdoor bijna zijn gebit.

Dat schrift The Mirror donderdag.

Nadat de ongelukkige klant bij het stadsbestuur had geklaagd over zijn ontdekking in het restaurantje, werd er een voedelinspecteur op de zaak afgestuurd.

Bij de inspectie bleek de keuken er niet professioneel of hygiënisch uit te zien. Heel verwonderlijk is het dan ook niet dat een boortje in een broodje kebab terecht was gekomen.

Het restaurant heeft daarop een boete gehad van bijna 10.000 euro. Volgens Osman Dervish van de wijkraad Havering heeft de eigenaar de gepeperde rekening aan zichzelf te danken.

"De eigenaar van de zaak heeft de verantwoordelijkheid voor de gezondheid van zijn klanten, en die verantwoordelijkheid heeft hij niet bepaald serieus genomen", schrijft de nieuwssite.