Donderdag 26 mei 2022 | Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Hondje

Hond in VS zet fornuis aan en veroorzaakt brandje

Een hond uit Lacey Township, in de Amerikaanse staat New Jersey, zette per ongeluk het fornuis aan, waardoor een laptop in brand vloog.
Door NU.nl/Hans Blommaert

De hond was vrijdag alleen thuis. Het dier zette per ongeluk het fornuis aan, waardoor een laptop die op het fornuis stond in brand vloog. Het is niet duidelijk hoe de hond het fornuis heeft aangezet.

De brand werd ontdekt doordat er rook door het dak van de woning kwam. De plaatselijke brandweer wist het vuur snel te blussen.

De hond raakte bij het voorval niet gewond.

Aanbevolen artikelen