Een vrouw uit Gilbert, in de Amerikaanse staat Arizona, is kwaad op winkelketen Target. Toen ze de klantenservice belde met een klacht werd ze zes uur in de wacht gezet.

Katie Johnson, naar eigen zeggen een trouwe klant van de keten, had een iPod Nano besteld als kerstcadeau voor haar vriend. Het pakje werd echter niet geleverd.

In eerste instantie belde Johnson koerierdienst UPS. Volgens UPS was het pakje geleverd, maar waarschijnlijk gestolen uit haar portiek. De verzender, Target, moest aangifte doen bij de koerierdienst, zo werd haar verteld.  

Johnson probeerde daarna telefonisch de klantenservice van de winkelketen te bereiken, maar kreeg niemand te pakken. In totaal stond ze wel zes uur lang in de wacht.

Ze heeft daarna ook nog tal van e-mails en tweets naar de keten gestuurd, maar heeft alleen de mededeling gekregen dat ze nogmaals in haar portiek moet kijken.

Klantenservice

Toen Johnson naar een filiaal van de keten ging, gaf een behulpzaam personeelslid haar het nummer van de klantenservice, zo meldt 3TV. De zender heeft ook zelf nog geprobeerd om contact met de keten op te nemen om meer te weten te komen, maar heeft niemand te pakken kunnen krijgen.