Medewerkster fastfoodrestaurant stopt joint in hamburger

Een klant van het Amerikaanse fastfoodrestaurant Wendy's deed een onsmakelijke ontdekking toen ze een hap nam van haar hamburger. Ze trof een halfopgerookte joint aan in het eten.

De vrouw belde direct het alarmnummer, waarop de schuldige medewerkster van Wendy’s werd opgespoord en gearresteerd.

Volgens de politie gaf de 32-jarige bediende Amy Seiber al snel toe dat de joint van haar was. Ze zou geblowd hebben onder werktijd en stopte per ongeluk de joint in de hamburger

Seiber is per direct ontslagen en aangehouden voor het bezit van marihuana, meldt TMZ

Volgens de nieuwssite kreeg de klant last van buikpijn. Ook klaagde ze over verschijnselen van voedselvergiftiging en ging hiermee naar het ziekenhuis. Wendy’s bood aan om de ziekenkosten te betalen. Daarnaast kreeg de vrouw een waardebon van 50 dollar, omgerekend bijna 37 euro.

Dagelijkse nieuwsbrief

Dagelijkse nieuwsbrief
Elke ochtend rond 6.00 uur weten wat het nieuws wordt?
Tip de redactie