Een vrouw uit Eylau, in het noorden van de Amerikaanse staat Texas, wilde een slang verbranden. Daardoor stak ze per ongeluk haar huis in brand.

De vrouw was haar tuin aan het opruimen toen ze plotseling een slang zag. Ze goot benzine over de slang en stak hem in brand. De brandende slang kroop onder een stapel brandhout, die naast het huis lag.

Het brandhout vatte onmiddellijk vlam, waarna het vuur direct oversloeg naar het huis. Vervolgens sloeg de brand over naar het huis van de buren.

De toegesnelde brandweer kon niet veel meer doen. Het huis van de vrouw brandde geheel af. Het huis van de buren raakte flink beschadigd. Het is niet duidelijk of de vrouw wordt aangeklaagd, zo meldt Khou.com.