Hamsterbeet wordt Brit bijna fataal

AMSTERDAM - Een hamsterbeet is een Britse man bijna fataal geworden. De 50-jarige man kreeg na de beet een hevige allergische reactie en moest vechten voor zijn leven, zo meldt The Daily Mail donderdag.

Het kleine hamstertje bracht heel wat teweeg bij de Brit. De man raakte na de beet in shock en kon bijna niet meer ademhalen. Toen de man blauw aanliep belden familieleden de hulpdiensten.

In het ziekenhuis kreeg de man enkele injecties toegediend. Hij verkeert niet meer in levensgevaar.

Volgens hamsterexperts is een dergelijke reactie op een hamsterbeet zeldzaam. Drie jaar geleden overleed een Japanse man aan de gevolgen van een hamsterbeet.

Dagelijkse nieuwsbrief

Dagelijkse nieuwsbrief
Elke ochtend rond 6.00 uur weten wat het nieuws wordt?
Tip de redactie