Kiosk Myjour breidt uit met De Telegraaf

De digitale krantenkiosk Myjour breidt uit met De Telegraaf en enkele magazines zoals quote, Elle en Cosmopolitan.

Dit meldt Myjour vrijdag.

Naast losse artikelen uit de krant, verwacht Myjour binnenkort ook artikelen uit rubrieken van De Telegraaf, zoals Vrouw, Autovisie en Privé, te kunnen aanbieden.

“Met de interessante artikelen van De Telegraaf en straks ook Vrouw, Autovisie en Privé kunnen we een nog bredere markt bedienen”, aldus Jan Verheul, bedenker van Myjour.

“We hebben nog lang niet alles, maar we groeien het hardst. Naast de content van mediabedrijven bieden we ook een podium voor branded content. Zo publiceert Rivièra Maison ook artikelen in Myjour. Ook op dit gebied blijven wij ons verder ontwikkelen."

Binnen Myjour kunnen bezoekers losse artikelen lezen en afrekenen.  Het platform concurreert onder andere met Blendle en eLinea. Myjour ontvangt dagelijks ongeveer 8.500 lezers.

NUlokaal adverteren

NUwerk

Tip de redactie