In De Partnership Verkiezing 2012 strijden Young Professionals en Managers uit het bedrijfsleven mee voor een van de twee awards met hun business case voor een investering in een ontwikkelingsland.

Dance4life en Sensation geloven in de positieve kracht van muziek en dans. Het zijn cruciale onderdelen van de events van Sensation én dance4life. dance4life gebruikt muziek en dans om informatie over seks, hiv en aids aan jongeren over te brengen en ze te leren hoe ze zichzelf kunnen beschermen.

Sensation en dance4life bieden elkaar een platform om de doelstelling te realiseren. Een bezoek van Sensation aan een dance4life project heeft een online docu opgeleverd: “Sensation meets dance4life Kenya”. Tijdens Sensation feesten krijgt dance4life mogelijkheden om de missie uit de dragen, zoals een experiencestand, het uitdelen van condooms e.d.

Financiële steun

Sensation biedt op verschillende manieren ook financiële steun. Een deel van de opbrengst van alle toegangskaarten wereldwijd gaat naar dance4life, het Sensation dance4life album en de Sensation dance4life armband. Daarnaast loopt een aantal directieleden van Sensation de New York marathon om zoveel mogelijk fondsen te werven.

Sensation host jaarlijks diverse bijeenkomsten voor grote giftgevers, zo stelt Duncan Stutterheim, oprichter van Sensation, zijn huis ter beschikking voor de jaarlijkse dance4life veiling.

Tijdens de premiere van Sensation in Amsterdam biedt de organisatie de Koninklijke Loge van de Amsterdam ArenA aan. De samenwerking (nu 8 jaar) heeft bv in 2011 315.540 euro opgebracht.

Stem rechts op jouw favoriete Business Case voor de Business Development Award/Best Partner Award.

De Partnership Verkiezing is een initiatief van Social Enterprise Behold, het Ministerie van Buitenlandse Zaken, NUzakelijk.nl, NCDO en Young Professional partners.

Hier lees je meer over de twee awards van De Partnership Verkiezing.

Kom ook op 21 november naar het Create2Change event bij Nyenrode