Nederland telt talloze bijzondere werkplekken. Deze week: Flavour in Amsterdam.

In samenwerking met WOVOX.com.

Flavour is een Amsterdams bedrijf "dat de smaak binnen het gamen verandert". Dit doen ze door het maken van interactieve campagnes voor verschillende bedrijven en goede doelen.

De naam Flavour is ontstaan uit het idee van Candyland. Dit komt terug in het ontwerp van het interieur, waar door het hele team aan is gewerkt.

flavour

Ondanks al het snoep leeft het team erg gezond. Mensen die bij Flavour zijn komen werken eten nu gezonder en roken niet meer. Lichaamsbeweging krijgen te teamleden tijdens Guitar Hero-concerten of wedstrijdjes tafelvoetbal. Daarnaast kunnen ze ook al hun agressie kwijt tijdens een potje Killer Instinct op de arcade-automaat.

flavour

Deze speelsheid komt ook terug in een hecht team van acht personen die veel samen doen. Borrels op vrijdagmiddag worden soms aangegrepen om met speelgoedpistolen door het gebouw heen te rennen en ‘s zomers varen ze vaak door de Amsterdamse grachten.

 

Klik hier voor meer foto’s en video's van de werkplek.

Foto's: WOVOX, onder een Creative Commons-licentie.