Bepaal welke financiële dienstverlener de beste communicatiecampage heeft en een Gouden Schild verdient.

De Gouden Schilden worden jaarlijks uitgereikt tijdens de Nederlandse Verzekeringawards, een initiatief van Kluwer en Interim- en Projectmanagementbureau For All Finance.

Dit initiatief stimuleert de kwaliteitsverbetering binnen de financiële dienstverlening door de meest uitmuntende prestaties binnen deze branche een Gouden Schild toe te kennen. Bij de toekenning staat het belang van de consument centraal en daarom vragen wij ook uw mening.

ARAG, ARAG Juridische hotline:

ASR, Wij zijn ASR Verzekeringen. Wie bent u?:

CZ, Zorg kan altijd beter:

InShared, InShared introductiecampagne:

Rabobank Nederland, Geld kan iets doen. Dat is het idee.:

U kunt stemmen via de poll aan de rechterkant

De Nederlandse Verzekeringsawards zijn een initiatief van Kluwer en For All Finance. Na een succesvolle eerste editie in 2009 vindt op 10 juni 2010 de tweede editie plaats.
Uit honderden voordragingen op de site www.verzekeringsawards.nl zijn 62 nominaties gekozen in 15 verschillende categorieën die de best practices van de branche vertegenwoordigen.

Voorbeelden van categorieën zijn de categorieën ‘Verzekeraar van het Jaar’, ‘Klant is Koning Award’ en ‘Communicatiecampagne van het Jaar’. De nominaties zijn geselecteerd door een préselectiecommissie die bestaat uit personen uit de financiële dienstverlening en vakspecialisten.

Presentatie

De genomineerden, met uitzondering van de genomineerden van de Klant is Koning Award, houden in april een presentatie voor een jury. Deze bestaat uit een mix van personen uit de branche, vakspecialisten, overheid, consumentenorganisaties, marktonderzoeksbureaus, wetenschap en onderwijs.

De jury bepaalt door middel van closed-envelope-voting, onder toezicht van een notaris, de winnaars. De winnaars worden op donderdag 10 juni bekend gemaakt tijdens de awarduitreiking.

Stemmen

De winnaar van de Klant is Koning Award wordt gekozen door de Nederlandse consument door middel van consumentenonderzoek. Door te stemmen, via de poll aan de rechterkant, op een communicatiecampagne bepaalt u mee wie in de categorie ‘Communicatiecampagne van het Jaar’ een Gouden Schild wint.