Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? Hoe speel je in op de life journey van je klanten? En welke bijdrage kun je leveren aan maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit? In deze digitale masterclass neemt Steven van Belleghem je samen met zijn gasten mee naar de volgende fase in digital customer experience. Wie de gasten zijn is nog een verrassing.

Specificaties

Over Steven van Belleghem

Steven van Belleghem is expert op het gebied van klantrelaties. Hij is een bestseller auteur, professor, ondernemer, topspreker en globetrotter. Hij reist de hele wereld over om de laatste trends te spotten op het gebied van digitale klantenrelaties. Hij vertaalt deze toekomstige trends naar concrete ideeën, die meteen in te zetten zijn in je team.

Het programma

  • Om 14.00 uur is de start van de digitale masterclass.
  • Blok 1 - Customer expectations beyond convenience
    Gebruiksgemak was ooit een ‘unique selling point’. Nu is het een basisvoorwaarde. Een toekomstbestendige organisatie is een life partner voor haar klanten. Hoe word je dat?
  • Blok 2 - Technologies beyond convenience
    5G, AI, Robotics and quantum computing bieden ongekende mogelijkheden om meer impact te maken in de wereld van onze klanten. En om de wereld zélf een mooiere plek te maken. Hoe start je daarmee?
  • Blok 3 - The offer you can't refuse
    Een organisatie die ultiem gemak biedt én een levenspartner wordt én helpt bij het aanpakken van wereldproblemen heeft the offer you can’t refuse. Steven laat zien hoe je dit ook op kleine schaal ontwikkelt.
  • Om 18.00 uur is het einde van de digitale masterclass.