Van 25 tot en met 27 september staan 18 leiderschapsdenkers van wereldklasse samen (live) op één digitaal podium tijdens BrandMindsLive. Met onder andere Simon Sinek, Malcolm Gladwell en Gary Vaynerchuk. Bestel nu je tickets met ``10 procent korting.

Meer informatie

  • Waar: Brand Minds Live volg je geheel online
  • Wanneer: 25, 26 en 27 september
  • 2-day pass (25 en 26 september): Van 189 voor 170,10 euro
  • 3-day pass (25, 26 en 27 september): Van 299 voor 269,10 euro
  • Extra: 30 dagen toegang tot de video’s van presentaties

Dit is dé buitenkans om zoveel bestsellerauteurs, top wetenschappers en briljante denkers live mee te maken. Plus hoogwaardige netwerkmogelijkheden met alle deelnemers. 15.000 deelnemers uit 50 landen hebben zich al aangemeld.

Programma

Dag 1, 25 september: 14.00 uur - 22.00 uur

  • Gary Vaynerchuk: How to Leverage Business Growth
  • Mark Manson: What People don’t tell you about success
  • Werner Vogels: Innovation at scale at Amazon.com
  • Malcolm Gladwell: Creative Storytelling
  • Michio Kaku: The Future of Science
  • Tara Westover: The Power of Education
  • Martin Lindstrom: Discovering Global Trends
  • Annicken R. Day: How to create the best performing culture in your company

Dag 2, 26 september: 14.00 uur - 22.00 uur

  • Simon Sinek: The Infinite Game in Leadership
  • Brené Brown & Austin Channing Brown: Equity and Representation
  • Nick Vujicic: Living a Life without Limits
  • Aduke Onafowokan: Diversity and Inclusive Leadership
  • Bozoma Saint John – Marketing at Netflix
  • Renée Mauborgne: Blue Ocean Strategy
  • Nassim Nicolas Taleb – Antifragile
  • Neil Pasricha – Lead yourself first, before you lead others
  • Richard Quest – Moderator

Dag 3, 27 september: 12.00 uur - 18.00 uur

Deze dag is alleen voor de Business Pass Holders, en staat geheel in het teken van een private marketing strategy session met Martin Lindstrom.

De sprekers

Simon Sinek leert leiders en organisaties hoe ze mensen kunnen inspireren. Hij is de auteur van de bestseller 'Start with why' en heeft de derde meest bekeken TED-talk aller tijden.

Brené Browns TED-talk 'The Power of Vulnerability' is met meer dan 48 miljoen views een van de top 5 meest bekeken TED-talks ter wereld.

Nassim Nicholas Taleb heeft de manier waarop veel mensen denken over onzekerheid veranderd, vooral op de financiële markten.

Mark Manson: de motiverende spreker voor mensen die een hekel hebben aan motiverende sprekers. Hij is ook bestsellerauteur van 'The subtle art of not giving a f * ck'.

Gary Vaynerchuk is een wereldberoemde ondernemer, bestseller auteur en media icoon.

Malcolm Gladwell is een wereldberoemde journalist en een buitengewoon spreker. Hij is uitgeroepen tot een van de 100 meest invloedrijke personen.

Michio Kaku is een van de meest algemeen erkende figuren in de wetenschap ter wereld, met meer dan 3,7 miljoen fans online.

Tara Westover is door TIME-magazine uitgeroepen tot een van de 100 meest invloedrijke personen van 2019.

Martin Lindstrom is een van 's werelds meest gerespecteerde brandingexperts. Hij is een pionier op het gebied van consumentenpsychologie, marketing en neuromarketingonderzoek.

Annicken R. Day creëert werkculturen vol creativiteit en plezier. Ze won de 'Best place to work Award' al drie jaar op rij.

Nick Vujicic is een werelberoemde motiverende spreker en besteller auteur. Zijn boek is al miljoenen keren verkocht en is vertaald in meer dan 30 talen.

Aduke Onafowokan is een internationaal erkend expert op het gebied van diversiteit, intersectionaliteit en inclusief leiderschap.

Reneé Mauborgne is besteller auteur van 'Blue Ocean Strategy' en heeft al meer dan 4 miljoen boeken verkocht.

Neil Pasricha is een onderzoeker op het gebied van psychologie en een bestseller auteur op het gebied van falen, veerkrachtigheid, geluk, vertrouwen en dankbaarheid.

Richard Quest is een Engelse journalist en een CNN International Anchor. Hij is daarnaast CNN Business Editor en is werkzaam in New York City.

Werner Vogels is Chief Technology Officer bij Amazon.com waar hij de klantgerichte technologische visie van het bedrijf leidt.

Bozoma Saint John is Chief Marketing Officer Netflix en heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketing.