Single Gwen Stefani krijgt bijzondere campagne

Om de nieuwe single van Gwen Stefani onder de aandacht te krijgen heeft platenmaatschappij Universal Music de handen ineen geslagen met Viacom Outdoor. Via een enorm digitaal scherm op station Utrecht Centraal kunnen passanten een fragment van het nummer downloaden.

Op het grote scherm met de naam W8 is tevens een fragment van het nummer 'Wind It Up" te zien.

Universal Music zet het enorme digitale scherm van Viacom Outdoor op Utrecht CS (W8) in om de CD onder de aandacht te brengen. Passanten kunnen via W8 een fragment van de nieuwe single downloaden op hun telefoon. In het fragment wordt de passanten gevraagd bluetooth te activeren op hun telefoon.

Fragment

In de bluezone van maar liefst 2.500 m2 rond het scherm biedt Viacom Outdoor W8 dan via de bluetoothverbinding een gratis fragment aan van Gwen's nieuwe hit. De volledige track is vervolgens ook als realtone te bestellen middels sms.

'Wind It Up' is de eerste single van het nieuwe album van Gwen Stefani 'The Sweet Escape'. Het nummer bevat een zeer opvallende sample uit 'The Sound Of Music'.

De campagne is nog te zien tot en met 10 december 2006 in de centrale hal van Utrecht Centraal.

Facebook & Twitter

Facebook & Twitter
Volg het nieuws van NU.nl/Entertainment ook op Facebook en Twitter

NUwerk

Tip de redactie