Postcode Loterij Miljoenenjacht was zondag het best bekeken televisieprogramma van een commerciële zender. Na het NOS journaal van 20.00 uur en Studio Sport Eredivisie bezette het SBS6-programma met bijna 1,7 miljoen kijkers de derde plaats in de top tien, blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.

Het door Linda de Mol gepresenteerde Postcode Loterij Miljoenenjacht eindigde voor RTL 4's Expeditie Robinson (met ruim 1,5 miljoen kijkers op de vierde plaats) en Familie Kruys van diezelfde zender op plek zes (885.000 kijkers).

Onze Boerderij, gepresenteerd door Yvon Jaspers, wist voor NPO1 bijna 1,5 miljoen kijkers te trekken en eindigde daarmee op de vijfde plaats. Namens de commerciële zenders veroverden ook Hart van Nederland en het RTL Nieuws een toptiennotering in de kijkcijferlijst van zondag.

De eerste aflevering van het absurdistische interviewprogramma Avondlicht (NPO1) van Sander van de Pavert (Lucky TV) begon met 325.000 kijkers.