De terugkeer van Lingo en Man Bijt Hond heeft SBS6 maandag een goede avond bezorgd: naar de spelshow keken 802.000 mensen, naar Man Bijt Hond 611.000. In totaal staat de zender zes keer in de dagtop 25 van Stichting KijkOnderzoek.

Beide programma's waren voor het eerst te zien bij de commerciële zender; eerder werden ze uitgezonden bij de publieke omroep.

Lingo wordt gepresenteerd door Jan Versteegh en is iets veranderd: deelnemers vissen geen ballen met cijfers uit de bak om het woord Lingo te vormen, maar krijgen nu letters om daarmee een woord te maken. Man Bijt Hond wordt deels door dezelfde mensen gemaakt als in de jaren bij de publieke omroep. Aan het format is weinig veranderd, zo keert ook onder andere de Babbelbox terug.

Ook de SBS6-programma's Chateau Meiland (970.000 kijkers), Hart van Nederland (698.000) en Shownieuws (460.000) staan in de top 25. De terugkeer van Waar is De Mol?, dit keer met Edwin Evers, kon met 551.000 kijkers op de zestiende plek rekenen.

Het best bekeken programma werd bij de publieke omroep uitgezonden: naar We zijn er bijna van Omroep MAX keken 1,6 miljoen mensen. Ook de rest van de top drie bestaat uit programma's op NPO1: het NOS Journaal van 20.00 uur (1,48 miljoen kijkers) en Denkend aan Holland (1,27 miljoen kijkers).