Lil' Kleine gaat een samenwerking met John de Mol aan om een lifestylemerk voor jongeren op te zetten. Talpa Social gaat zich richten op jongeren van 15 tot 24 jaar. Dat maakt Talpa Network dinsdag bekend.

Lil' Kleine, wiens echte naam Jorik Scholten is, zegt uit te kijken naar zijn nieuwe taak als ambassadeur. "John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen."

"Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is", laat De Mol weten. "Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven."

Over de concrete invulling van Talpa Social worden nog geen uitspraken gedaan. Wat Scholtens werk precies inhoudt, zal later bekend worden gemaakt.