
Vierdaagse-show trekt voor het eerst dit jaar een miljoen kijkers
Het programma Het gevoel van de Vierdaagse heeft voor het eerst dit jaar een miljoen kijkers bereikt. Het magazine rond de Nijmeegse Vierdaagse trok donderdag bijna 1,1 miljoen mensen, blijkt vrijdag uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Ruim 816.000 mensen schakelden dinsdag in voor de eerste aflevering, woensdag stegen de kijkcijfers naar 938.000.
In Het gevoel van de Vierdaagse gaan Fons de Poel en Sander de Kramer iedere avond in gesprek met deelnemers en toeschouwers, op zoek naar bijzondere verhalen.
Het Vierdaagse-programma van NPO 1 was naast de NOS Journaals van 18.00 uur en 20.00 uur het best bekeken programma van de dag.
Op primetime scoorden De slimste mens (1 miljoen kijkers op NPO 2) en de Great British Bake Off (792.000 op NPO 1).
