Blendle breidt aanbod uit met The New Yorker en Vanity Fair

De digitale krantenkiosk Blendle gaat een samenwerking aan met het Amerikaanse mediabedrijf Condé Nast, waardoor titels The New Yorker en Vanity Fair te lezen zullen zijn.

Dat meldt Het Parool

Volgens Blendle-oprichter Alexander Klöpping stond de samenwerking met de Amerikaanse mediagigant al een tijdje op het verlanglijstje. "Ik ben er ontzettend trots op dat het nu zover is."

Over zijn nieuwste aanwinsten vertelt hij: "We willen uiteindelijk alle internationale topjournalistiek voor iedereen toegankelijk maken. Dan mogen titels als The New Yorker en Vanity Fair natuurlijk niet ontbreken."

Sinds ruim een jaar kunnen Amerikaanse liefhebbers via Blendle losse artikelen lezen van bekende titels als The Wall Street Journal, The New York Times en The Financial Times. Het was destijds de eerste stap van de digitale kiosk buiten Europa, na een succesvolle start in Nederland en Duitsland.

Lees meer over:
Tip de redactie