Nederlandse K3-finalisten wennen nog niet aan aandacht

De Nederlandse K3 Zoekt K3-finalisten Lisa, Klaasje en Jindra horen vrijdagavond wie uiteindelijk in de nieuwe K3-formatie komen te zitten. Al dagenlang volgen de media hen op de voet, al kunnen ze daar nog niet aan wennen.

Dat vertellen de drie aan NU.nl.

Met name Jindra krijgt het op internet flink te verduren. "Vanochtend heb ik al op de negatieve berichten gereageerd, maar dat was gelijk weer groot nieuws", vertelt ze. "Ik denk dat het nooit gaat wennen. We worden als groep wel goed bijgestaan door het persteam."

De finalisten merken dat dankzij het programma K3 Zoekt K3 de waardering voor de groep groter is geworden. "Natuurlijk is de muziek gericht op kinderen, maar kinderen betrekken wel het hele gezin erbij. Het is heel leuk om te zien dat het programma ook volwassen mensen trekt", aldus Lisa.

Chemie

In totaal zes kandidaten strijden om een plek in K3. In de finale worden acht verschillende combinaties aan het publiek voorgesteld.

"Het gaat er nu om welke combinatie de beste chemie heeft. Het gaat nu niet om het populairste meisje, maar om de beste combinatie."

Haarkleur

Daarnaast hebben de finalisten een andere haarkleur gekregen: rood, zwart of blond. Finaliste Klaasje denkt dat daardoor iedereen een even grote kans heeft.

"Het is wel gek om te zien met wie je in ieder geval niet in K3 gaat zitten, indien je wint", vervolgt ze. "Maar ik denk dat het een goede keuze is van het programma. Straks heb je drie winnaressen die ineens hun haar veranderen. Nu kun je er nog aan wennen en zelf kiezen of het je bevalt."

"Met een groot team hebben we nagedacht over ons uiterlijk", voegt Lisa toe.

Nederlands

Of het mogelijk is om groep te hebben met alleen maar Nederlandse zangeressen, willen de finalisten bevestigen noch ontkennen. "Dat zou wel totaal nieuw zijn. Ik denk ook niet dat België dat heel leuk zou vinden. We zien wel", besluit Lisa.

Lees meer over:
K3

Facebook & Twitter

Facebook & Twitter
Volg het nieuws van NU.nl/Entertainment ook op Facebook en Twitter

NUshop

Tip de redactie