Sanoma reorganiseert zijn bladentak. Het bedrijf gaat zich richten op 17 titels, terwijl voor 32 titels wordt bekeken of ze kunnen worden samengevoegd of verkocht.

Anders worden ze opgeheven. Hieronder een overzicht van de merken van het mediaconcern.

Focusmerken (en dus behouden): Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Strategische heroriëntatie (en dus samengevoegd, verkocht of anders opgeheven): Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Zogenoemde 'custom titels', deze worden ondergebracht bij Head Office NL (dochter Sanoma Media Nederland):

GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl (Golf), Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso (Paarden), Hockey.nl (Hockey) en schaatsen.nl (Schaatsen).