Groupon-concurrent LivingSocial gelanceerd in Nederland

AMSTERDAM - LivingSocial, de op dit moment grootste concurrent van Groupon, is gelanceerd in Nederland. Het toonaangevende Amerikaanse lokale belevingsnetwerk lanceerde vandaag gelijktijdig op drie Nederlandse markten: Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

Na de lancering in de drie grote steden, verwacht LivingSocial aan het eind van het jaar actief te zijn in een groot aantal steden in Nederland.

"We zijn erg verheugd. We geloven dat de Nederlanders klaar zijn voor ons en we kijken ernaar uit om in meer markten actief te worden," zegt Michael Hagens, general manager van LivingSocial in Nederland.

"We zijn vooral enthousiast om samen te werken met lokale bedrijven en hen een ongekend bereik aan te bieden en nieuwe klanten te leveren."

Ontdekken

LivingSocial wil Nederland verrassen met bijzondere belevenissen waarop je minstens 50% kunt besparen. Bij LivingSocial draait het om het ontdekken van nieuwe activiteiten - van hippe restaurants en retailers tot speciale activiteiten en services.

Het bedrijf zegt deskundigen in huis te hebben die direct werken met eigenaren van bedrijven en die continu zoeken naar de beste lokale avonturen om consumenten te verrassen. Lid worden van LivingSocial is gratis.

Lees meer over:
Tip de redactie