Marc by Marc Jacobs, het tweede, meer betaalbare label van ontwerper Marc Jacobs, heeft een collectie koptelefoons ontworpen voor Urbanears.

Dat schrijft Complex.com.

De collectie bestaat uit drie koptelefoons geïnspireerd op olie, bessen en de oceaan, hetgeen terugkomt in de rode, blauwe en zwarte kleuren van de koptelefoons. 

Het label koos voor de symboliek van olie omdat die net als de muziek ruw en toch zijdezacht is, voor de symboliek van de oceaan omdat de stilte op de oceaan een groot contrast vormt met de drukte van de stad en voor bessen omdat die symbool staan voor de Scandinavische achtergrond van Urbanears.

Beats By Dre

Jacobs werkte eerder samen met Beats By Dre. Tijdens zijn meest recente modeshow droeg het hele publiek koptelefoons van dat label. Urbanears werkte eerder samen met de Zweedse modeketen Hennes & Mauritz. 

De koptelefoons zijn te koop in de boetieks en in de webwinkel van Marc by Marc Jacobs. Daarnaast zijn ze verkrijgbaar in de webwinkel van Urbanears.