Rosie Huntington-Whiteley nieuw gezicht van Coca-Cola

Het Britse topmodel Rosie Huntington-Whiteley is het gezicht van een campagne van Coca-Cola Life, een nieuwe, caloriearme frisdrank. 

Dat schrijft de Telegraph.

De nieuwe frisdrank is deels gezoet met stevia en bevat daardoor een derde minder suiker en een derde minder calorieën. Volgens Huntington-Whitely is de nieuwe cola een goede balans tussen gezond en lekker.

"Ik vind dat je lekkere dingen mag eten en drinken, maar je moet een balans vinden tussen lekker en gezond", zo legt ze uit. 

Zondigen

Het model probeert altijd gezond te koken, maar zondigt als ze uit eten gaat.

"Ik kook thuis altijd simpele, gezonde gerechten", zo zegt ze. "Als ik uit eten ga let ik niet echt op, maar neem ik waar ik zin in heb. Dat is wat ik bedoel met balans. Thuis gril ik wat kip of vis en eet ik een groot bord biologische groente. Of ik eet een grote salade als lunch."

Huntington-Whiteley adviseert verder om altijd veel te drinken, nooit maaltijden over te slaan en veel te sporten. "Ik voel me op m’n best als ik veel sport", legt ze uit. "Het houdt me sterk, gelukkig en in vorm."

Luxe

Ze vindt dat het belangrijk is om er op iedere leeftijd goed uit te zien: "Het is geen luxe of ijdelheid. Ons lichaam is ons meest kostbare bezit en daar moeten we zo goed mogelijk voor zorgen."

Tip de redactie