Zendaya, de populaire zangeres en Disney-ster, is het nieuwe gezicht van de najaarscampagne van Material Girl, het modelabel van Madonna en haar dochter Lourdes.

Dat schrijft Women's Wear Daily.

De 17-jarige Zendaya volgt daarmee zangeres Rita Ora op. De nieuwe campagne, Boardwalk Babe genaamd, zal vanaf augustus te zien zijn in diverse tijdschriften, online en in winkels. De zangeres en actrice werd voor de campagne gefotografeerd door Jeremy Williams. 

"Zendaya is zelfverzekerd en vrij", aldus Madonna. "We zijn blij dat ze het gezicht van Material Girl is geworden." 

"Ik vindt het geweldig hoe Zendaya haar stijl aanpast aan het persoonlijkheid", voegt dochter Lourdes toe. "Dat is ook de kern van ons label, jezelf zijn in alle opzichten."

Platina

De actrice werd vooral bekend door haar rol in de Disney-serie Shake It Up. Haar eerste single, Replay, werd in de VS in januari platina. 

Ze werkt momenteel aan twee projecten van Disney. Ze speelt de hoofdrol in de nieuwe televisieserie Super Awesome Katy en heeft tevens de hoofdrol in de film Zapped, die vanaf eind juni in de Amerikaanse bioscopen te zien zal zijn.