Gisele Bündchen nieuw gezicht van Stuart Weitzman

Topmodel Gisele Bündchen is het nieuwe gezicht van een campagne van het Amerikaanse schoenenlabel Stuart Weitzman. Ze volgt daarmee collega Kate Moss op. 

Dat schrijft de Telegraph.

Moss was drie jaar lang het gezicht van het bekende schoenenmerk, dat wordt verkocht in meer dan zeventig landen. Nu haar contract is afgelopen, heeft het merk gekozen voor Bündchen.

De 33-jarige Bündchen werd voor de campagne gefotografeerd door Mario Testino, die ook de campagnes met Kate Moss maakte. Bündchen poseert topless voor de zwart-witfoto’s. 

Kracht

"Met haar slanke lichaam, gebruinde huid en gouden haren is Gisele de verpersoonlijking van het zelfvertrouwen, de kracht en de schoonheid die vrouwen hebben als ze onze schoenen dragen, zo zegt een woordvoerder van het merk.  

Bekende vrouwen als hertogin Kate Middleton, zangeres Solange Knowles en actrice January Jones worden vaak gezien met schoenen van het merk. Het Russische model Natalia Vodianova was in het verleden, voor Moss, een tijdje het gezicht van het label.

Bündchen is momenteel ook het gezicht van modeketen Hennes & Mauritz. Binnenkort is ze daarnaast te zien in een campagne voor Chanel No. 5.

Lees meer over:
Tip de redactie