Om te vieren dat zijn beroemde parfum Eternity 25 jaar bestaat, heeft de Amerikaanse ontwerper Calvin Klein een oude campagne voor het parfum opnieuw gelanceerd.

De campagne, die gemaakt werd toen het parfum debuteerde, wordt in mei en juni opnieuw gepubliceerd in diverse modetijdschriften, zo meldt Fashionista

De foto, met daarop de modellen Christy Turlington en Mark van der Loo, is onveranderd, maar het onderschrift is wel aangepast. In de advertentie staat nu te lezen "Time Can’t Touch Us. Celebrating 25 Years"

Turlington keerde onlangs, na 25 jaar, terug als het gezicht van een ondergoedcampagne voor het modelabel.    

Twitter

Het merk lanceerde tevens een campagne waarin het mensen oproept een foto van zichzelf met een zichtbare band van een Calvin Klein onderbroek  te plaatsen op Twitter en Instagram. Klein startte de campagne door foto’s van onder meer topmodel Miranda Kerr te plaatsen.

Het ondergoed van Calvin Klein werd in de jaren negentig populair door de destijds spraakmakende campagnes met Mark Wahlberg en Kate Moss.