Een reclamefilmpje waarin topmodel Bar Refaeli strippoker speelt en een auto wast mag in Israël pas 's avonds worden uitgezonden. Het filmpje zou "te sexy" zijn.

Het 54 seconden durende reclamefilmpje voor kledingmerk Hoodies debuteerde zondag in Israël. De Israëlische televisie besloot echter dat het 'sexy' filmpje alleen na 22.00 uur mag worden uitgezonden.

In het filmpje is het 28-jarige model te zien als het object van de seksuele fantasie van de in Israël populaire pop Red Orbach. Deze pop, die het karakter heeft van een oudere Amerikaanse rockster, werd populair door de geheel uit poppen bestaande rockgroep Red Band.

Refaeli speelt in het filmpje strippoker en wast op een uitdagende manier een auto, zo meldt de Hollywood Reporter.

De pop presenteerde het afgelopen seizoen op de Israëlische televisie samen met acteur Dvir Benedek een programma. Refaeli is momenteel jurylid van de Israëlische versie van The X Factor.

Bekijk vijf erotische verboden commercials | Bekijk het filmpje met Bar Refaeli: