'Beyoncé boos op H&M om retoucheren rondingen'

Beyoncé was woedend op de Zweedse modeketen Hennes & Mauritz toen ze de campagnefoto's ontving en zag dat haar rondingen geretoucheerd waren.

Dat meldt een bron aan The Sun. "Beyoncé ging helemaal door het lint toen ze zag dat haar rondingen waren bewerkt. Ze weigerde groen licht te geven, waardoor H&M werd gedwongen om de originele foto’s te gebruiken."

Het gaat om foto's die zijn geschoten voor de nieuwe campagne Beyoncé as Mrs. Carter in H&M.

De 31-jarige zangeres is met deze collectie wereldwijd te zien in advertenties, reclamefilmpjes en op billboards.

Discussies

Een woordvoerder van H&M heeft toegegeven dat er inderdaad discussies zijn geweest over de foto’s en bevestigt dat er aan de laatst gepubliceerde foto’s niet is gesleuteld.

"Zoals bij alle campagnes zijn er discussies over welke beelden gebruikt moeten worden. Zowel H&M als Beyoncé zijn erg blij met het eindresultaat", aldus de woordvoerder.

De woordvoerder van Beyoncé weigerde commentaar te geven.

Lees meer over:
Tip de redactie