Modefotograaf Terry Richardson is te zien in een nieuwe campagne van het Italiaanse modehuis Valentino. Alleen zijn armen zijn echter zichtbaar in de advertenties.

De nieuwe accessoirelijn van Valentino heeft een stoerdere uitstraling dan hun eerdere collecties.

Reden voor het modehuis om fotograaf Terry Richardson, bekend van zijn campagnes met veel naakt en rock-'n-roll, in te huren voor de advertenties.  

Op de foto's is de getatoeëerde arm van Richardson te zien, die The Rockstud Rouge schoen en tas van Valentino voor de camera houdt, zo meldt WWD.com.

Verlangen

Het is de eerste keer dat Pierpaolo Piccioli en Maria Grazia Chiuri, de designers van Valentino, met Richardson samenwerken. "De foto's tonen onze sensuele accessoires als een object van verlangen", aldus Chiuri.

Richardson fotografeert vaak campagnes voor modemerken zoals Diane von Furstenberg, Jimmy Choo, Pinko en H&M. Dit seizoen werkte hij voor Philip Plein, Saint Laurent en Espirit.

Ontwerpers Piccioli en Chiuri volgden Valentino Garavani op, die in 2007 met pensioen ging.