
Terry Richardson in campagne Valentino
Modefotograaf Terry Richardson is te zien in een nieuwe campagne van het Italiaanse modehuis Valentino. Alleen zijn armen zijn echter zichtbaar in de advertenties.
De nieuwe accessoirelijn van Valentino heeft een stoerdere uitstraling dan hun eerdere collecties.
Reden voor het modehuis om fotograaf Terry Richardson, bekend van zijn campagnes met veel naakt en rock-'n-roll, in te huren voor de advertenties.
Op de foto's is de getatoeëerde arm van Richardson te zien, die The Rockstud Rouge schoen en tas van Valentino voor de camera houdt, zo meldt WWD.com.
Verlangen
Het is de eerste keer dat Pierpaolo Piccioli en Maria Grazia Chiuri, de designers van Valentino, met Richardson samenwerken. "De foto's tonen onze sensuele accessoires als een object van verlangen", aldus Chiuri.
Richardson fotografeert vaak campagnes voor modemerken zoals Diane von Furstenberg, Jimmy Choo, Pinko en H&M. Dit seizoen werkte hij voor Philip Plein, Saint Laurent en Espirit.
Ontwerpers Piccioli en Chiuri volgden Valentino Garavani op, die in 2007 met pensioen ging.
Eerder
- 07 mei 2013 om 15:13Partner Valentino schrijft autobiografie
- 09 feb 2013 om 12:27Valentino minst vervuilende modehuis
- 24 nov 2012 om 13:34Valentino verhuist mannenshow
- 13 okt 2012 om 12:17Franse onderscheiding voor Valentino