Modeketen biedt korting in ruil voor tattoo

AMSTERDAM - De Amerikaanse modeketen Ecko biedt klanten voor de rest van hun leven een korting van 20 procent, wanneer zij het logo op hun lichaam laten tatoeëren.

Ontwerper Marc Ecko biedt klanten de kans te kiezen tussen twee verschillende logo's, te downloaden op de website van het merk, in ruil voor 20 procent korting op de gehele collectie voor de rest van hun leven.

Een deal die sommige fans nog niet zo gek in de oren klinkt. Zo ook Simon Sanchez uit Texas, die het logo op zijn kuit liet zetten. De 25-jarige vertelt aan Daily Mail: "Ik werkte voor Ecko. Ik vond het logo van Cut & Sew altijd al mooi - niemand in Houston heeft er een tattoo van, dus ik wilde de eerste zijn."

Spelregels

Het logo mag naar keuze ingekleurd worden, zolang het logo maar in tact blijft. Plakplaatjes tellen niet mee, volgens de regels op de website moet het een echte tattoo zijn. Personeel is uitgesloten van de actie, genaamd Branded for Life.

Lees meer over:
Tip de redactie