AMSTERDAM - Mary-Kate en Ashley Olsen kondigden onlangs een uitbreiding van hun succesvolle kledinglijn The Row aan. In het najaar van 2011 zijn er voortaan ook tassen van de zusjes verkrijgbaar.

Mary-Kate en Ashley zijn van plan om van hun kledingmerk The Row, een compleet lifestyle merk te maken. Volgens de zusjes is het dus een logische volgende stap om een tassenlijn aan de collectie toe te voegen. Daarna volgt ook snel een schoenenlijn.

Uitbreidingen

Naast de uitbreiding die de tweeling in gedachten heeft voor The Row, komen er ook veranderingen voor hun labels Elizabeth and James en Olsenboye aan.

Ook al zijn er nog geen data of andere informatie over de uitbreiding bekend, verklapt Ashley alvast dat de lijn misschien een samenwerking met andere merken zal zijn.

"Het wordt een luxe en Amerikaans merk, gemaakt in Amerika, dat verkocht wordt in verschillende winkels en misschien in samenwerking met andere merken", aldus Ashley aan WWD.

The Row

De tweeling lanceerde The Row in 2007, met het idee om het perfecte witte t-shirt te creëren. Inmiddels is het merk uitgebreid met avondkleding, jassen, breisels, mannenkleding en zonnebrillen.