AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft er weer een nieuwe klus bij. De voetbalvrouw wordt het nieuwe gezicht van kapperslijn L’Oréal Professionnel. Vanaf november zal de commercial met Sylvie te zien zijn op de Duitse televisie.

L’Oreál is erg enthousiast over haar nieuwe ‘gezicht’: “Sylvie is erg modebewust, echt een vrouw van deze tijd. Met haar in onze reclame wordt het zeker een hit,” vertelt Christophe Vuil, manager bij L’Oréal Professionel Duitsland.

Sylvie verkeert in goed gezelschap; Beyoncé Knowles en Penélope Cruz zijn het gezicht van L’Oréal Paris, evenals het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes.

Pruik

Sylvie’s haar was begin 2010 nog het gesprek van de dag, toen ze vanwege een chemokuur haar lokken verloor en haar pruik aan de wilgen hing.

Aan RTL Boulevard vertelde ze destijds: “Ik was de pruik zat. Na ’t eten zat ik met Rafael te babbelen en die zei ‘weet je wat, je moet er wat wax in doen’. Hij smeerde het erin en ik dacht ‘goh, dit is best wel leuk’. Het was zo’n romantisch moment.”

Sylvie van der Vaart is op dit moment druk met de verhuizing van Duitsland naar Engeland en de opnames van de televisieshow Das Supertalent.

Sylvie van der Vaart