Schaamhaar wordt steeds vaker kunstwerkje

AMSTERDAM – Het is allang niet meer vanzelfsprekend dat de vrouw zich door het leven beweegt met een volle bos schaamhaar, maar ook het streepje of zelfs kaal blijkt alweer passé. Wie echt trendy wil zijn gaat aan de slag met sjablonen en een precisietrimmer.

Creatief met schaamhaar lijkt de nieuwe tendens en steeds meer bedrijven spelen hierop in.

Zo laat De Pers donderdag weten dat beautymerk Carmen sinds kort een ladyshave verkoopt waarbij al standaard sjabloontjes geleverd worden. De intieme zone opfleuren met een hartje of een pijl wordt hierdoor erg eenvoudig. 

Kunstwerkjes

Ook Remington bedacht een trimmer voor het preciezere werk: de Detail Trimmer heeft het formaat van een pen waardoor de gebruiker zijn eigen ‘kunstwerkjes’ kan maken. Wie geen vaste hand heeft print wat sjabloontjes uit van bijvoorbeeld de stiletto, de muzieknoot of een kroontje.

Voor wie dat nog niet gek genoeg is, is er ook nog verf van Betty Beauty. Dames, of heren, kunnen kiezen voor een natuurlijke kleur, maar ook voor knalkleuren, zoals felpaars, turquoise of roze.

Betty’s verf is gemaakt zonder ammonia en veroorzaakt dus geen irritaties.

Commercial

Ook Wilkinson speelt in op de trend. Het scheermerk bedacht hiervoor de volgende commercial:  

Tip de redactie