AMSTERDAM - Modemerk DKNY heeft het nieuwe parfum, Love from New York, geïnspireerd op de stad waar het merk is ontstaan. Het parfum zal exclusief op de luchthavens verkrijgbaar zijn.

“Reiswinkels zijn een spannend en interessant kanaal om nieuwe producten te lanceren. De consumenten ontdekken steeds meer de mogelijkheden op luchthavens”, zo vertelt Justin Oxford, werkzaam bij een internationaal bedrijf dat zorgdraagt voor de wereldwijde verdeling van geurtjes.

Flesje

Het concept van Love in New York is ontstaan doordat modeontwerpster Donna Karan de bruisende energie van New York in een flesje wilde brengen, meldt WWD.

“Met deze formule heeft DKNY al eerder grote successen geboekt in de reisboetieks op luchthavens,” vervolgt Justin Oxford.

Hotspots

In de advertentiecampagne zullen bekende hotspots van New York zichtbaar zijn. Zo zullen modellen Sophie Meister en David Al Atrakchi te zien zijn bij het Empire State Building.

Het parfum Love in New York zal vanaf juli exclusief in luchthavenshops te vinden zijn.