Traditioneel geven we aan het einde van het jaar een blik in de postbussen van de redacties van NU.nl en NUjij.

Met dit jaar onder meer de beste columnist van Nederland, 'the people need to know', geen aandacht voor het lijf van Famke Janssen en een spontaan lidmaatschap voor de SGP.

Jammer

Jammer dat jullie nog bestaan.
Elke dag hoop ik weer dat Nu.nl voorgoed weg is.

Blut

Onderwerp: 'Whitney Houston is volledig blut'
Waar kan ik tercht als ik blut ben

The people

Geachte redactie leden,
Ik heb een paar vraagjes aan U. Waarom lees ik geen berichten over demonstraties in mexico.
Waarom lees ik geen berichten over sonar tests die de dolfijnen en walvissen de dood in jagen. Waarom lees ik geen berichten over vul maar in, U weet zelf wel waarover U geen berichtgeving doet. The people need to know.

Columnist

Ik wilde de beste columnist van Nederland worden!
Hoe gaat dat? Wat is de Procedure bij nu.nl

Toeval?

Vorige week stond er een artikel in NU.nl dat er steeds minder interesse was voor een griepprik. Vandaag staat er een artikel in NU.nl dat er een griepepidemie op komst is.
Is dit toeval of een vorm van reclame maken?

Ben Saunders

Ben Saunders is superverliefd op Yvonne Coldeweijer (Keet van telekids) en ze gaan maandag samen naar de efteling op date. Ik hoorde om half 11 daar. Dit is echt waar!!! 100procent!!! Groetjes, Anoniempje

Feestje

Wij hebben een collega van 71 jaar oud, die nu met pensioen gaat. Wij organiseren binnenkort een klein feestje voor hem met wat collega’s en oud medewerkers, relaties. Wij zouden het leuk vinden als hier wat aandacht voor kan komen, misschien vanuit jullie organisatie?

Hema

Onderwerp: Hema verbaasd over buitenlands succes
Gefeliciteerd met weer een opening in Parijs. Ik vroeg mij af of het mogelijk is
ook een Hema in Dubai te plaatsen, ik vraag het daarom ik heb een dochter in
Dubai wonen, het is een groot gezin en ze mist de Hema. Reden is ze heeft 4 kleine kinderen.

Mollen

Onderwerp: Marathonploegen dreigen met boycot NK natuurijs

Zijn er bij Henk Angenent, mollen in de tuin gesignaleerd.
Want dan kunnen we het helemaal wel vergeten.

Wel OK

Jammer dat er ook veel onzin/gedateerde berichten op jullie site staan verder is het wel oke!!

Stripact

Vraag/opmerking: wij hebben een stripact van patricia paay vastgelegd gisteravond op een feest van genoemde bn'er. Is hier interesse naar?

Overgang

Beste mensen, graag zou ik willen weten welk middel Anita (Witzier, red.) neemt/nam om de overgang te vergemakkelijken. Ik weet dat zij hier openhartig over heeft verteld, maar ben de naam van het middel vergeten. Zit zelf ook in de overgang en merk de veranderingen.

Feyenoord

Goede middag, Gisteren ben ik aangehouden , omdat ik tegen de spelersbus van ajax , kanker joden heb geroepen, Volgens mij word er door het hele stadion kanker joden geroepen , en in de legioenzaal vol hamas hamas joden aan het gas enzovoort , Legioenzaal halen ze niet leeg , maar mij als individueel pakken ze wel op. Volgens mij was de wedstrijd er gewoon naar. En het leuke is dan dat je in het celletje mag gaan zitten , Je Seizoenskaart ingenomen word , en je een boete van 750 euro krijgt. En Feyenoord komt weer eens niet voor je op , die zijn het er natuurlijk weer mee eens. Pleur op , als feyenoord van me afgepakt word dan word ik gek. Feyenoord is mijn alles , is mijn leven. Ik ga elke thuis en uitwedstrijd , dus ze moeten echt niet aan mijn Diamondkaart gaan zitten. FEYENOORD KOM VOOR JE SUPPORTERS OP !!!
Geef niet voor de kleinste dingen stadionverboden , jullie deden het er gister gewoon om.
Groetjes een Feyenoord supporter

Famke Janssen

Hier ik wil vragen waroom wordt geen aandacht gegeven aan grote actrice Famke Janssen? Namelijk F. Janssen was gisteren jarig geweest . Misschien toch iets schrijven bijv. dat op dit leeftijd heeft zij een lijf van een jong meijsje en naturlijk binnenkort komt een film met haar Taken 2?

Volbloed

Waarom heb ik een ban als volbloed nederlander!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bruggen

Onderwerp: Containerschip vaart tegen brug in Rotterdam
Ik vind het heel erg dat de boot tegen de brug is gevaren. Maar wist die kapitein dan niet dat die brug niet open en ook niet dicht kon? Want meestal weten de kapitein[en] dat wel dat er een brug niet open of niet dicht kan?

Super

Dankzij NU.NL kan ik weer kijken naar het nederlandse nieuws. geweldig met een woord SUPER. ik ben zo gelukkig dat ik nu hier in China kan kijken naar het nederlandse nieuws. heerlijk. Bedankt

Rookmelders

Subject: Drie kinderen dood door brand in Aken

Rookmelders, rookmelders en rookmelders!!!

Zonder rookmelder wonen is suïcidaal en zelfs doodslag voor je familie!
Er moest een straf opstaan als je je huis niet stoffeert zonder preventieve rook of brand melders

Artikel schrijven

Ik zou graag een artikel willen schrijven voor in jullie krant.
Het gaat om het volgende onderwerp. Veel vrienden vragen vaak. Hoe ben je begonnen met je eigen bedrijf? Is het moeilijk? Kost het veel geld? Hoe kom jij aan de klanten? Vandaar dat het mij leuk leek om een artikel te maken en jongeren te vertellen hoe je zoiets opzet.

50 jaar NUjij

NA EEN BAN VAN ZES MAANDEN HEB IK EEN ANDERE KRANT GENOMEN NA LIEFST 50 JAAR als trouwe klant

Robert M.

Onderwerp: Slachtoffers Robert M. eisen tonnen smartengeld
Kinderen zij niet om te kopen met zo een bedrag het word tyd dat jullie die zaak gaan stoppen en niet onderhand de hele wereld op hol maken met die rot verhalen hang die vent maar op anders moeten wij er nog van betalen die smeerlap de ouders komen er zo nooit overheen . dit is toch al niet te verwerken .hij met die smerige grijns moet hij nu van de advocaat zeggen dat hij spijt heeft die vent moeten ze mee ophangen .

Scharrelei

Laatst ging ik een scharrelei koken en tot mijn stomme verbazing zat er in het ei nog een ei kom pleet met schaal in de vorm van een balletje. Ik had hier nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien.

NUklokjes

Hierbij mail ik u informatie over mijn werk. Ik ben beeldend kunstenaar en maak o.a. nuklokjes. In de nu klokjes wordt de tijd opgeheven. Door de omkeerbaarheid van de letters n en u blijft nu altijd nu. Er is geen tijdsaanduiding; geen verleden tijd en geen komende tijd. Het nu beweegt van moment tot moment ....van seconde tot seconde. Het nu brengt je in jouw eigen innerlijke tijd en maakt los van de kloktijd.
Aangezien de thematiek wondermooi aansluit bij nu.nl lijkt het mij geweldig om van gedachten te wisselen over een grote klok voor nu.nl of kleinere klokjes of eventueel als relatiegeschenk.... gelukkig nu jaar!

Treiteren

helaas kan ik door mijn handicap niet foutloos schrijven,daar treiteren ze me iedere keer mee.
het is ongepast wat ze doen.

Van NU.nl naar SGP

De manier waarop o.a. nu.nl de berichtgeving over de uitspraak van dhr. Van der Staaij van de SGP uit zijn verband gerukt heeft, heeft niets te maken met objectieve en respectvolle journalistiek, maar met stemmingmakerij. Ik heb daarom besloten om vanaf heden uw site nu.nl niet meer te bezoeken, heb 'uw apps' verwijderd en ik ben spontaan lid geworden van de SGP. En nee, ik ben niet gereformeerd.

Bloed

Ik kende uw site nog niet, maar ik weet nu waarom.

U begrijpt de zeer ernstige bestuursrechtelijke en veiligheids/ problematiek niet, maar u en uw redactie wachten kennelijk vanachter de buis totdat het bloed erop spat. Ik heb besloten dat u en uw redactie van mij geen nadere info zal ontvangen over het Groninger Forum en de tram.

Onvindbaar

Dank voor het nieuws op de voorpagina van Nu.nl, 22-10-2012 om 11.30 u:
• Minister Schultz kan beloftes infrastructuur niet nakomen
• Eiland blijkt onvindbaar

iPad app

Een absolute top site. Na de aanpassingen is ie helemaal geweldig. Duidelijk, snel, informatief, zeer up to date.......Wat mij enorm tegen de borst stuit,.....dat jullie niet de app hebben gemaakt voor de Rolling Stones. Deze heeft endemol op dubieuze wijze mogen maken als onderdeel van een grotere deal om live optreden te filmen. Schande en een misser van de bovenste plank. Wat was het mooi geweest als jullie deze hadden ontwikkeld. Ga vooral zo door.