De iPad app van AutoWeek heeft een belangrijke prijs in de wacht gesleept. De jury van de Mobile Media & Marketing Awards heeft de AutoWeek app namelijk tot Beste Tablet Applicatie van 2010 gekroond.

De twee andere genomineerden in deze categorie waren De Telegraaf HD en de app van Nu.nl.

De 'usability en rijke content' van de AutoWeek iPad app gaven de doorslag bij het toekennen van de prijs, vermeldt het juryrapport.

Lieneke van den Heuvel, uitgever Auto Sanoma Uitgevers: ”De prijs is een beloning voor het iPad team dat zo hard aan de app werkt om elke editie weer tot een prachtexemplaar te maken. Als marktleider, als first mover is het continu learning by doing. Deze award is een mooie stimulans om ook in 2011 te blijven innoveren."

Audi, launchingpartner van de AutoWeek iPad app, won de award voor Beste Mobiele Advertising Campagne. Deze campagne was te zien in het AutoWeek iPad magazine.

Een demo zien van de AutoWeek iPad app? Kijk hier. Zie hier de overige winnaars van de MM&M Awards.