BioShock verschijnt een jaar na de Xbox 360-versie nu ook voor de PlayStation 3. De demo die recent verschenen is in de PlayStation Store heeft echter voor onrust gezorgd onder de gamers.

De demo zorgde er namelijk voor dat een aantal grafische problemen boven water kwamen. Zo zouden er resolutie-problemen zijn die ervoor zorgen dat er witte balken verschijnen tijdens cutscènes. Ook tijdens het gamen blijken de witte strepen soms tevoorschijn te komen. Verder zie je af en toe een pixelbrij in plaats van duidelijke beelden. Twee screenshots die een neergeschoten Big Daddy tonen geven een duidelijk verschil aan tussen de Xbox 360 en PlayStation 3-versie.

Uiteindelijk blijkt ook de framerate niet altijd even vlot te lopen. 2K Games heeft ondertussen al gereageerd op de problemen. Een woordvoerster heeft op het officiële forum al aangegeven dat de kwaliteit van de Big Daddy inderdaad ondermaats is en dat hij door de mazen van het net is geglipt. Ze benadrukt echter dat dit een uitzondering is en dat het team er alles aan heeft gedaan om de game grafisch dezelfde kwaliteit te geven als de Xbox 360-versie.