'Friet en bier populair bij wandelaars en bezoekers Vierdaagse'

Gezonde voeding neemt op de Nijmeegse Vierdaagse een grotere plaats in dan voorheen, maar friet en bier krijgen nog steeds de voorkeur van de wandelaar.

Dat meldt cateraar Albron, partner van de Vierdaagse, aan Misset Horeca

Hoewel Albron zijn assortiment heeft uitgebreid met gezonde producten als verse sappen, smoothies en een fruitcorner, blijven de wandelaars liefhebbers van een portie friet na de wandeling. 

Sinds dit jaar biedt Albron alleen nog biologische friet aan. 

De cateraar verkoopt tijdens de Vierdaagse 50.000 liter bier, 35.000 liter koffie, 120.000 flesjes water en 10.000 kilo biologische friet. Albron zorgt hiermee voor eten en drinken in Nijmegen voor 40.000 tot 60.000 gasten per dag.

Volg voor het laatste nieuws, routekaarten en extra informatie ons Vierdaagsedossier en ook @NUvierdaagse op Twitter.

Heeft u foto's van de eerste dag van de Vierdaagse? Upload deze op NUfoto.

Tijdens de Nijmeegse Vierdaagse maken we uitzendingen met live beelden van lopers en toeschouwers die langs de kant staan. Doet u mee?

Lees meer over:

NUlifestyle op Facebook

NUlifestyle op Facebook
Een selectie van het laatste lifestyle-nieuws in uw tijdlijn?

Volg ons op Twitter

Mail de redactie

Mail de redactie
Vragen, opmerkingen of tips voor de lifestyle-redactie van NU.nl? Mail: lifestyle@nu.nl 

NUwerk

Tip de redactie