Een aantal bewoners van een appartementencomplex in de Wagenstraat zijn dinsdagavond geëvacueerd vanwege een brandje in een woning.

De brandweer werd gealarmeerd voor een woningbrand nadat er brand ontstaan was in de keuken van een woning. Een vergeten pannetje op het vuur bleek de oorzaak.

De bewoners van omliggende woningen zijn in een naastgelegen restaurant opgevangen. Nadat het pand geventileerd was en er metingen verricht waren op koolstofmonoxide, konden zij weer terugkeren naar hun woning.

De bewoner van het brandadres heeft bij de brand rook ingeademd. Hij is door het ambulancepersoneel in de ambulance verzorgd en voor verdere behandeling naar het ziekenhuis vervoerd.