Twee jongens (6 en 7) in Zwitserland zijn geëlektrocuteerd terwijl ze in bad zaten. Er was een föhn in het bad terecht gekomen waarin de twee zaten.

Hoe dat kon gebeuren is niet duidelijk, meldt de Zwitserse krant Blick op gezag van de Zwitserse politie. De föhn veroorzaakte kortsluiting waardoor de twee kinderen ernstig gewond raakten.

De ouders konden de jongens nog uit het bad halen. De gealarmeerde hulpdiensten brachten de jongetjes naar het ziekenhuis. Daar overleden de twee aan hun verwondingen.