De brandweer in Amsterdam moest zondagavond uitrukken voor een bijzondere klus. Een peuter was met zijn arm klem komen te zitten in een bioscoopstoel en kon niet meer los komen.

Zijn ouders noch het personeel van bioscoop De Filmhallen konden het jongetje loskrijgen, meldt NH nieuws. "We hebben geen idee hoe het het jochie gelukt is", aldus een woordvoerder van het theater. Daarom werd de brandweer gebeld.

Acht brandweermannen moesten de stoel kapot zagen voordat de peuter uit zijn benarde positie was bevrijd. Het jongetje kreeg vervolgens van de bioscoop heel veel snoep tegen de schrik, en van de brandweer een knuffelbeer.

Vanwege het incident moest de film La La Land, volgens experts een van de grote kanshebbers bij de Oscars dit jaar, worden stopgezet. De bezoekers moesten de zaal verlaten.